Ekstranetas | Virtuali mokymosi aplinka

Šiaulių profesinio rengimo centras
Statybos skyrius

Statybininkų g. 23, LT-76179 Šiauliai
Tel. (8 41) 55 28 72
Faks. (8 41) 55 28 72
El. paštas statybos.sk@sprc.lt



2018-2019 m. naujienos ir įvykiai

Integruota pamoka

2018 12 21


 
2018 m. gruodžio 20 d. vyko integruota ekonomikos ir verslo pagrindų pamoka „Prekių ženklai ir informacija“ su bibliotekininke apdailininko (statybininko) specialybės II kurso SAP17/2 grupės mokiniams.
Pamokos tikslas - supažindinti mokinius su prekių ženklais, išmokyti rasti reikiamą informaciją.
Pamokoje buvo susipažinta su prekės ženklų sąvoka, ženklų sudarymo ypatybėmis, pokyčiais, jų duodama nauda ir verte versle. Pristatyti patys seniausi, labiausiai vertinami ženklai. Peržvelgti ir klastočių pavyzdžiai. Pamokos metu peržiūrėta video medžiaga apie prekės ženklų keitimąsi.
Pamokos metu mokiniai supažindinti su naujausia literatūra. Analizuota ženklodaros, reklamos samprata, prekių ženklų nesėkmės šiandienos rinkoje.
Mokiniams pristatyta paieškos sistema Mobis ir ugdytiniai apmokyti, kaip ja naudotis.
Pamoką vedė profesijos mokytoja Birutė Gedgaudienė ir bibliotekininkė Regina Matulienė.

Pamokoje naudota literatūra:

1. Dalikas, Aidas. Reklama, kuri patinka: išmok maksimaliai išnaudoti Facebook galimybes. Vilnius, 2016. 144 p. ISBN 978-609-01-2520-5.
2. Drukteinis, Giedrius Stanislovas. Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų. Vilnius, 2015. 351 p. ISBN 978-609-444-162-2.
3. Grant, John. Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara : kaip kurti prekės ženklus, pertvarkyti rinkas ir nepaklusti nusistovėjusiai tvarkai. Vilnius, 2007. 310 p. ISBN 978-9955-460-57-2.
4. Haig, Matt. Prekių ženklų nesėkmės: visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų. Vilnius, 2009. 238 p. ISBN 978-9955-460-89-3
5. Jokubauskas, Darius. Reklama ir jos poveikis vartotojui : mokomoji knyga. Vilnius, 2003. 158 p.ISBN 9955-9615-0-3.
6. Kelly, Lois. Rinkodara "iš lūpų į lūpas : kurkite prasmę, ne gandus. Vilnius, 2007. 228 p. ISBN 978-9955-460-54-1.
7. Lindström, Martin.Prekės ženklo jausmas: galingų prekių ženklų kūrimas, naudojant lytėjimą, skonį, kvapą, vaizdą ir garsą. Vilnius, 2008. 263 p. ISBN 978-5-415-02060-7.
8. Prekių ženklai ir jų kūrimas : istorija, vertė, praktika. Vilnius, 2011. 285 p. ISBN 978-9955-38-838-8.
9. Rinkodara : mokymo priemonė. Šiauliai, 2006. 200 p. ISBN 9955-655-84-4.
10. Rinkodaros principai. Kaunas, 2003. 854 p. ISBN 9986-850-50-9.
11. Scott, David Meerman. Pasaulinis šurmulys: įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas. Vilnius, 2009. 194 p. ISBN 978-609-421-004-4.
12. Tarpukario Lietuvos reklama. Kaunas, 2015. 261 p. ISBN 978-609-95713-0-0.
13. Urbanskienė, Rūta. Prekės ženklo valdymas : vadovėlis. Kaunas, 2006. 199 p. ISBN 9955-25-014-3.
14. Vee, Jimmy. Gravitacinė rinkodara : mokslas, kaip pritraukti pirkėjus. Vilnius, 2009. 236 p. ISBN 978-9955-460-96-1.
15. Žvirelienė, Renata. Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys : mokomoji knyga. Kaunas, 2007. 57p. ISBN 978-9955-25-233-7.

!Baner-VMokykla.png
issirink_profesija.jpg
saugi_mokykla.gif
MUKIS.gif
Screenshot_1.png